The Nest Shop

Subtotal: 0,-

Vinner av Amber Pants fra Knit-Ted

23.08.2019

Happy Friday! Vinneren av et par av våre überpopulære bukser av imitert skinn fra Knit-Ted er Tone Vik. Hurra og gratulerer! Ta kontakt med oss for å få tilsendt premien din - shop@nestshop.no

Vinner av Aundreas kjole fra Part Two

04.07.2019

Utrolig mange har ønsket å vinne en av disse kjolene og Åse-Liv Evensen trakk det lengste strået denne gang. Gratulerer så mye! Ta kontakt på shop@nestshop.no for å få tilsendt premien din

Vinner av Cornelia Ruffle Dress

16.06.2019

Hurra! Vinneren av Cornelia Ruffle Dress er Karen Sofie Erlandsen. Gratulerer! Send en mail til shop@nestshop.no for å få tilsendt kjolen din.

Matildes Reisebrev #19 Indonesia

03.06.2019

Hei!

Enda en uke har gått her i Indonesia og jeg har nesten tilbragt mere tid under vann enn over. Jeg har nemlig tatt mitt Advanced Open Water sertifikat og kan nå dykke ned til 30m!! Blekksprut, hai, gigantiske skilpadder og korallrev i alle farger er bare noe av det jeg har fått sett. Jeg kan faktisk ikke beskrive følelsen. Så utrolig vakkert og unikt. Det er ubeskrivelig gøy og jeg vil bare ha mere!

Nå er jeg på vei til en firedagers båttur på en seilbåt som går fra øya Lombok til Komodo. Jeg skal sove på dekk med ca 30 andre backpackere, noe jeg virkelig ser fram i mot. Krysser bare fingrene for at været holder seg!

Fram til nå har jeg storkost meg her i Indonesia med god mat, gode venner og god stemning. Jeg drikker kanskje tre til fire Mango Shakes om dagen, spiser curry til jeg sprekker og flere kilo av min favorittfrukt Mangosteen (ikke prøvd? Da må du prøve!) Jeg har ikke mye å klage over, det er sikkert og visst.

Stor klem,

Matilde

Matildes Reisebrev #18 Bali

31.05.2019

Heisan hoppsan!

Etter mye fram og tilbake, bestemte jeg meg for å dra rett til Indonesia fra Koh Phangan da været ikke var helt på min side.. Jeg tok da et nattog fra byen Trang som ligger sør i Thailand til Bangkok, hvor jeg så flydde videre til Bali -en avgjørelse jeg nå er utrolig fornøyd med.

Akkurat nå befinner jeg meg på Gili Air som tilhører en øygruppe sammensatt av tre små øyer som ligger tett i tett, rett utenfor Lombok! Gili Air, Gili Meno og Gili T. Jeg har tenkt til å prøve meg på alle tre! Det finnes ikke bilveier her og dermed blir hester og sykler brukt som transportmiddel og arbeidskraft! Vannet er krystallklart og sola skinner fra soloppgang til solnedgang. Det er så fantastisk fint her.

Dagene går utrolig fort nå synes jeg og jeg må stadig se på kalenderen for å holde kontroll på hvor mange dager jeg faktisk har igjen her i paradis..

Klem, Matilde!

Vinner av Aisha Blue Seed

31.05.2019

Vinneren av den fine Aisha kjolen er Ingvild Jenssen - og hennes favoritt var Blue Seed. Send oss mail på shop@nestshop.no for å få permien din :-)

Matildes Reisebrev #17 Koh Phangan

20.05.2019

Hei fra Koh Phangan!

Da har jeg forflyttet meg fra den ene øya til den andre. Koh Phangan er mest kjent for sin månedlige «Full Moon party», en fest som starter ved midnatt og slutter når sola står opp - regner med at det blir litt av en opplevelse!

Fram til nå har jeg kost meg på stranda og ikke minst spist utrolig mange deilige currier. Mine favoritter er uten tvil Panang og Massaman-curry med stoooore scampi.

Jeg hadde planer om å komme meg over til vestsida av Thailand, men har fått beskjed om at været ikke er helt stabilt og regner derfor med at mitt neste stopp blir Bali!

Håper alle koste seg masse på 17.mai! Det gjorde jeg, til tross for at den ble feiret på stranda, uten bunad og uten softis.

Klem, Matilde!

Matildes Reisebrev #16 Koh Tao

13.05.2019

Hei fra Koh tao!

Da har jeg vært på den vakre øya Koh Tao i over en uke, og jeg kunne godt tenkt meg å bli enda litt lengre!

Jeg har for det meste tilbragt tiden her på hvite strender, snorklet og utforsket med min gode venninne fra Sverige, som jeg tidligere traff på reisen min.

Høydepunktet må være at jeg har tatt dykkelappen - så utrolig gøy og spennende! Jeg søker allerede på andre steder jeg kan dykke. Hadde virkelig ikke trodd jeg skulle like det så mye!

Videre er jeg litt usikker på hvor jeg vil reise, kanskje Koh Phi Phi? Jeg har det så bra her jeg er nå og passer på å nyte hver eneste dag! Har blant annet kommet hjem fra en helt magisk solnedgang... Tror aldri jeg kommer til å bli lei av å se solen smyge seg ned bak horisonten. Nå skal vi ut og feire dykkelappen vår med en drink, eller kanskje to!

Klem, Matilde

Matildes Reisebrev #15 Ho Chi Minh - Vietnam

05.05.2019

Hei!

Da er vår tid i Vietnam over og jeg kunne ikke vært lykkeligere med avslutningen i Ho Chi Minh. Byen i seg selv falt veldig i smak hos meg, men det som virkelig toppet det hele var å være sammen med våre danske venner og blant annet feire bursdagen i deres selskap. Vi leide en stor leilighet som hadde plass til oss alle 8, med både rooftop basseng og et treningsrom - det var luksus det!

Videre besøkte vi blant annet krigs-museumet i Ho Chi Minh, noe som var utrolig interessant, samtidig som det var veldig tøft og gjorde sterke inntrykk. Men det var realiteten og realiteten kan man ikke skyve under teppet.

Fra den ene storbyen til den andre, tok jeg direktefly Ho Chi Minh til Bangkok! Her har jeg nå tilbragt to netter og er straks på vei til Koh Tao, en populær øy sør i landet. Jeg ser virkelig fram i mot krystallklart vann og hvite strender!!

Klems!

Matildes Reisebrev #14 Nha Trang

27.04.2019

Heey! Jeg kan ikke tro at April snart er over og at vi kun har en liten uke igjen her i Vietnam.

Hoi An var en skikkelig spennende og ikke minst koselig by. Det fantes både vakre strender, deilige restauranter og små, trivelige bakgater. Fra Hoi An dro vi videre til Nha Trang hvor vi er for øyeblikket. Vi leide en stor AirBnb med utsikt mot stranden for kun 60kr hver per natt. Det var så deilig å føle seg litt mere «hjemme» igjen. Bare det å kunne lage seg mat selv er noe jeg skikkelig har savnet!

I kveld drar vi videre til Ho Chi Min med nattbussen. Der skal både jeg og mitt søskenbarn feire bursdagen vår, da den tilfeldigvis er på samme dag!

Matilde <3

Bildetekst

Matildes Reisebrev #13 Vietnam

16.04.2019

Goooood morning Vietnam!

Endelig er vi i Vietnam. Vi har gledet oss mye til å komme hit og så langt har det virkelig levd opp til forventingene.
Vi startet i hovedstaden Ha Noi, som fort ble til en av mine favorittbyer. Denne byen er landets nest største by og er full av mennesker, trafikk av kaos samtidig som de har klart å beholde det sjarmerende særpreget. Jeg elsket å gå i gatene her. Folk i alle aldre synger karaoke, danser og spiller fotball, blant mangfoldet av deilige gaterestauranter og barer. Her finner man noe for en hver smak tror jeg!

Herfra dro vi til den kjente Ha Long-bukten på en dagstur. Vi besøkte blant annet unike grotter, padlet kajakk, klatret opp til et utkikkspunkt og spiste deilig sjømat! For en dag det var og for en natur!

Nå befinner vi oss i Sa Pa, hvor vi har vært på en todagers fjelltur der vi bodde hjemme hos en lokal familie i en liten landsby. Fjellene her er så og si kun «ris-terasser». For en jobb de legger ned! En vanlig arbeidsdag strekker seg fra syv til seks om ettermiddagen. Og dette er ikke lett arbeid!!

Nå skal jobbe oss sørover i landet herfra. I skrivende øyeblikk er jeg litt usikker på neste destinasjon, men vi blir nok enige ila. dagen!

Les mer...

Vinner av Satin Dream Dress!

12.04.2019

Utrolig mange har falt for den nye kjolen vår og vi har kåret en heldig vinner! Det er Kjerstin Knudsen som trakk det lengste strået denne gang. Ta kontakt med oss for å få sendt premien din :-)

Matildes Reisebrev #12 - Thakhek Loop

10.04.2019

Hei dere!

Tenk at det er April allerede... Tiden går så utrolig fort synes jeg!
De siste dagene har jeg tilbragt flere timer på en såkalt «Semi-automatisk motorsykkel». Hele 460 km har vi kjørt her i Laos for å oppleve alt fra fossefall til utkikksposter til unike grotter. Denne strekningen er ganske populær blant backpackere og kalles for «Thakhek Loop». Som det ligger i navnet kjører man altså i en «loop» og ender opp på samme sted som der man startet. Så gøy!
Min favoritt på turen må være enten Cool Springs eller Konglor Cave, en grotte på over 7,5 km lang!

I skrivende øyeblikk sitter jeg på en buss som skal ta oss til Hanoi i Vietnam. Gjett om jeg gleder meg da!

Vinner av veske fra ByPias

27.03.2019

Hurra! Vinneren av den herlige Tassle Bag fra ByPias er Marian Engen. Gratulerer så mye!

Ta kontakt med oss på shop@nestshop.no for å få premien din :-)

Les mer...

Vinner av kjole fra Part Two!

24.03.2019

Vinneren av den nydelige grønne kjolen fra Part Two heter Randi Moe. Hurra for deg! Send oss en mail med adresse, så vi får sendt deg din nye favorittkjole :-)

Matildes Reisebrev #11 - Chiang Mai og Pai

23.03.2019

Hei!

For en fantastisk uke vi har hatt.. Før vi dro til Thailand bestemte vi oss for minst to plasser vi skulle besøke, Chiang Mai og Pai. Jeg forstår nå hvorfor disse plassene er populære destinasjoner for backpackere, eller generelt turister. Plassene kryr av matmarked hvor man får kjøpt småretter til under femkroningen og frukt i alle slags fasonger og farger. Himmelen for en foodie som meg.

Jeg vil trekke fram mitt høydepunkt denne uka som var en utflukt bestående av gåtur i jungelen, rafting og sist men minst besøke et elefantreservat. Elefantene her har blitt reddet fra blant annet sirkus-industrien og tungt, skadelig arbeid.. Heldigvis har de det mye bedre nå og blir godt tatt vare på. De må være verdens vakreste dyr.. Jeg smiler fra øre til øre når jeg tenker på denne dagen!

Nå sitter vi på bussen på vei til Chiang Rai, før turen går videre til Laos!

Matilde <3

Matildes Reisebrev #10 - Hpa An

18.03.2019

Hei!

Da er eventyret i Myanmar over. Det føltes nesten litt trist å måtte forlate landet og ikke minst den fantastiske befolkningen. Aldri har jeg opplevd en folkegruppe så varme, hjelpsomme og ikke minst lykkelige.
Vi har også blitt kjent med mange herlige mennesker som på lik linje med oss er ute og reiser. Vennskap jeg virkelig vil holde på, fra alle verdens land og byer!

Hpa-An var som sagt vår siste destinasjon i Myanmar, en by fylt med vakker natur og sjarmerende gater! Her leide vi oss også scootere og utforsket blant annet flere grotter som de har gjort om til unike templer! Vi har også vært på kokkekurs og spist såå mye deilig mat.

I skrivende stund befinner vi oss i Chiang Mai! Vi har faktisk gått over grensen til Thailand og skal i første omgang kun befinne oss i den nordlige delen av landet - Så får vi se hvor ferden går videre!

Matildes Reisebrev #9 - Thailand

12.03.2019

Heisan hoppsan!

Den siste uken har vært så innholdsrik! Den startet i Bagan, en by med så og si kun Templer. Her skjedde det meste av aktiviteter rundt soloppgang og solnedgang. Vi hadde absolutt ingen plan, leide oss El-scootere og kjørte rundt og utforsket denne fantastiske byen. Herfra gikk turen til Kalaw hvor vi tilbrakte natten før vi begav oss ut på en tredagers tur over fjellene her i vakre Myanmar. Vi var en gruppe på åtte, pluss vår fantastiske guide med navn Soul. Første natten sov vi hjemme hos en burmesisk familie og fikk servert tradisjonell mat og stemning så det holdte! Med småslitne bein gikk vi til neste overnattingssted som viste seg å være et kloster for gutter opp til 12-årsalderen. Om jeg forsto det rett, er dette noe de fleste buddhistiske gutter blir oppfordret til å gjøre og tar senere selv et valg om å bli boende i klosteret som munker, eller flytte hjem. De var så skjønne!
Fra denne lille landsbyen gikk vi hele veien til Inle Lake, som er kjent for unike landsbyer bygd oppe på innsjøen og atletiske fiskere.

Det er så gøy å komme tettere innpå kulturen deres og virkelig lære seg å kjenne dette fantastiske folkeslaget!

Nå går turen videre til Hpa An!

Klem, Matilde!

Matildes Reisebrev #8 Myanmar

04.03.2019

Myanmar

Hei! Nå har vi vært ute og reist i hele to måneder - tiden går så fort!

Vi tilbragte noen dager i byen Yangon før vi dro til strandbyen Ngapali. I Yangon skulle vi ta den kjente togturen rundt byen, men endte opp med å stige av grunnet varme og to sultne mager. Det viste seg å være en god avgjørelse! I en ukjent bakgate ble vi servert gratis middag av lokalbefolkningen, som hadde en slags fest midt ute på gata. Maten var magisk og stemningen var uforglemmelig! Jeg kommer ikke over hvor gavmilde og varme de er her. Ikke har de stort av eiendeler, men de virker å være mer enn fornøyde med det de har - og deler gjerne.

Nå har vi akkurat ankommet Bagan, etter en 22 timers (!!) busstur, så nå blir det deilig med en varm dusj og mat. Vi gleder oss til å utforske denne historiske tempelbyen!

Matildes Reisebrev #7 Sri Lanka og Thailand

27.02.2019

Hey!

Vårt siste stopp i Sri Lanka, var Dambulla hvor vi finner det kjente fjellet Sigiriya. Vi valgte å gå opp nabofjellet, slik at vi faktisk kunne se det på avstand. Ikke angrer jeg, for jeg har aldri sett en vakrere solnedgang! Safari sto også på agendaen. Det var for det meste elefanter å se her, noe som for meg var midt i blinken da jeg virkelig elsker disse dyrene.

Videre tilbragte vi to dager i Thailands hovedstad, Bangkok! Hit må jeg tilbake, for en spennende by! Her møtte vi to av mine gode venninner som også er ute og reiser nå, verden er kanskje ikke så stor likevel?

Nå er vi i Myanmar, tidligere kjent som Burma. Landet har lenge vært lukket for turisme og internasjonalt samarbeid. Mye er fortsatt uutviklet og urørt, noe som gjør det enda mere spennende! Vi har kun vært her i en dag nå, men jeg har likevel fått et tydelig inntrykk av at de lokale er utrolig hyggelige og imøtekommende. Man blir møtt med store smil overalt. Og maten er utrolig god. Dette virker lovende - jeg gleder meg til å se mere!

Matildes Reisebrev #6 Sri Lanka

18.02.2019

God morgen her fra Sri Lanka!

Vi innså plutselig at vi hadde glemt litt tiden sør i landet, hvor vi hadde noen ekstremt behagelige dager i bølgesus... Dermed har vi vært effektive og fått sett mye den siste uken! 26 000 trappesteg er nøkkelen til ekstremt stive og trøtte ben. Vi har nemlig besteget Adam’s Peak! Dette fjellet er kjent for å være et hellig sted for buddhister, hinduer, kristne og muslimer. Man kunne derfor se mennesker fra alle aldre klatre/ble båret opp disse trinnene. Jeg snakker om alt fra nyfødte til 80/90 åringer!

Fra Adam’s peak tok vi turen til den frodige byen Ella, hvor vi gikk opp Little Adam’s peak, som viste seg å være en kort tur på kanskje 30 min. Vi fikk også se Ella’s kjente bro, ‘The Nine arch bridge’ - så vakker! Ella har mye å by på. Uteliv, god mat, fantastisk natur og ikke minst massive teplantasjer. Videre fra Ella tok vi en togtur på omtrent syv timer til Kandy, hvor vi er akkurat nå. Sri Lankas gamle hovedstad. Det skjer kanskje ikke mye her, men togturen må oppleves!

Nå drar vi nordover til Sigiriya , et gammelt klippefort og ruiner av et slott som faktisk står på UNESCO’s liste – det blir spennende!

Matildes Reisebrev #5 Sri Lanka

11.02.2019

Hei igjen! Siden sist så har vi ikke forflyttet oss stort. Vi har blant annet tatt turen ca. 50 minutter nordover til enda en strandby, Hikkaduwa! Her har jeg prøvd meg på surfing, noe som viser seg å være mere utfordrende enn man tror - men, utrolig gøy!

Jeg har møtt så mange interessante mennesker som virkelig har inspirert meg på flere arenaer. Ikke minst har jeg fått gode venner fra hele verdens kontinenter, som alltid vil ha en spesiell plass i hjertet mitt.

Noe som spesielt har slått meg de siste dagene, er at livet er så utrolig sårbart. Tanken har naturligvis slått meg tidligere, men når man får ting på avstand forsterkes den markant. Hvem vet hva morgendagen bringer? Gjør det som gjør DEG lykkelig, her og nå. Jeg føler meg så utrolig heldig som har fått denne muligheten. Ofte stopper jeg helt opp, ser meg rundt og suger til meg alt av god energi. Livet er alt for kort til å gjøre noe man ikke liker. Selvfølgelig vil man ha både gode og onde dager, men det er vi som individer som må bestemme oss for hvilken holdning vi møter hver eneste dag med.

Sri Lanka er helt fantastisk og jeg gruer meg allerede til å reise fra dette landet.

Vinner av French Beret!

03.02.2019

Den heldige vinneren av en hvit French Beret er Hilde Nyborg. Hurra og gratulerer. Ta kontakt med oss for å få den tilsendt :-)

Vinner av Bamboo Feeling Dress

03.02.2019

Den heldige vinneren av en blå Bamboo Feeling Dress er Marianne Danielsen! Hurra og gratulerer med ny og herlig sommerkjole. Ta kontakt med oss for å få den tilsendt :-)

Matildes Reisebrev #4 Sri Lanka

Hei!

Nå har jeg endelig satt foten innenfor det fantastiske landet Sri Lanka. Jeg gleder meg utrolig mye til å se hva det har å by på. Jeg har hørt så masse positivt. Det er ikke mange år siden turismen virkelig begynte å blomstre her i Sri Lanka og jeg er glad for at jeg har muligheten til å besøke det tropiske landet før det blir alt for ‘turistpåvirket’.

Akkurat nå befinner vi oss sør i landet, i en strandby kalt Mirissa. Det er så utrolig fint her! Videre herfra går turen nordover. Vi skal blant annet besøke Galle, Hikkaduwa, Adam’s peak, Ella, Kandy og Sigirya! Dermed har vi masse variert å se fram i mot og jeg håper på å få sett i hvert fall noen elefanter i sitt naturlige habitat. Jeg elsker elefanter!

Denne uken har vært relativt rolig. Jeg og mitt reisefølge fløy inn til Colombo, før vi satte oss på verdens varmeste togtur ned til Mirissa. Her nede har vi vært så heldige og møtt på tre av mine gode venninner fra Trondheim, som også er på backpacking her i Sør-Øst Asia! Vi storkoser oss alle mann og gleder oss til fortsettelsen.

Matildes Reisebrev #3 Goa

28.01.2019

Goa!

Akkurat nå befinner vi oss på Indias vestkyst i landets minste delstat, nemlig Goa! Vi har lengtet etter å se havet og kjenne på solen, så dette traff midt i blinken.

Den siste uken har for det meste bestått av strandliv, bading og deilig mat - det er ferie det! Vi begynte med å besøke Palolem, en strand lengre sør i Goa, før vi jobbet oss oppover langs kysten. Videre har vi besøkt Agonda beach, Galgibaga beach, Cola beach og Anjuna beach!

Jeg har fått prøvd meg på flere ukjente arenaer her nede, både i vann og på land; surfing og yoga. Yogatimen fant sted midt ute i jungelen, slik at man virkelig kunne kjenne på naturens nærvær. Absolutt en opplevelse jeg kommer til å ta med meg videre! Utrolig deilig.

Nå skal vi til Arombol beach, før vi reiser videre til Sri Lanka!

Les mer...

Vinner av årets fineste stråveske!

27.01.2019

Vinneren av årets herligste stråveske fra ByPias er kåret - og det er heldige Gro Nilsen som stakk av med seieren. Ta kontakt på shop@nestshop.no for å få den tilsendt når den kommer i februar/mars :-)

Gratulerer!

Matildes Reisebrev #2 Rajasthan

21.01.2019

Vårt første stopp etter Taj Mahal og Agra ble den sjarmerende byen Jaipur, som er hovedstaden i Rajasthan. Rajasthan ligger nord i India og er landets største delstat med et omfang av ulike kulturer. Vi har vært så heldige at vi har fått sett noen av de!

Som nevnt innledningsvis ble første stopp Jaipur. Derfra kjørte vi til Ajmer hvor vi tilbragte en dag, før vi fant vår favorittby; Pushkar - også kjent som « Hippie paradise». Pushkar ligger sentralt i Rajasthan og er et populært reisemål for både pilgrimmer og turister. Byen er hellig, noe som tydelig gir den et helt spesielt preg. For en vibe!  Ah, denne byen bør oppleves! Fra New Delhi til Pushkar, var som å sette bilen fra sjette til første gir. ‘Rooftop restaurants’, spennende markeder og flere «fjellturer» hvor man kan nyte solnedgangen, er noe av det man kan gjøre her. Hit vil jeg absolutt tilbake!

Fra Pushkar tok vi en nattbuss på tolv timer (!) til byen Jaisalmer hvor vi blant annet sov under åpen himmel i ørkenen. Aldri har jeg sett en så vakker stjernehimmel, det er sikkert. Udaipur ble vårt neste stopp, nok en fantastisk by med masse kunst og vakre sølvsmykker. Denne byen er kjent som ‘City of Lakes’ og østens Venezia. Har du sett James Bond’s «Octopussy»? Store deler av denne filmen er spilt inn her!

Rajasthan har vært helt spesielt. Masse arkitektur, historie, deilig mat og sist men ikke minst: dans og musikk.

Nå går turen sørover. Vi skal til Goa!

Matildes Reisebrev #1 New Dehli og Agra

05.01.2019

Den 31.januar startet jeg og mitt søskenbarn reisen vår. Vi vet enda ikke den eksakte reiseruten, men det er kanskje litt av sjarmen?

Første stopp på reisen vår er India. Vi tilbrakte noen dager i New Delhi før vi kjørte nedover til Agra for å se Taj Mahal. Det vakre monumentet ble bygd av stormogulen Shah Jahan til minne om hans yndlingskone, Mumtaz Mahal. Bygget er kjent som et symbol for kjærlighet.

India har allerede satt store spor. Det er et fargerikt land med utrolig mat, vakre tekstiler, men ikke minst kontraster.

Videre går turen til Jaipur!

Vinneren av luke 8!

17.12.2018

Vinneren av luke 8 og nydelig jakke fra Elle&Il er Marianne Holm. Hurra for deg! Ta kontakt på shop@nestshop.no vor å få premien din :-)

Vinneren av luke 7!

16.12.2018

Vinneren av luke 7 og denne fantastiske kåpen fra Katrin Uri er Anne Mathisen. Hurra for deg! Ta kontakt på shop@nestshop.no for å få sendt premien din :-)

Vinneren av luke 6!

15.12.2018

Vinneren av den nydelige kjolen fra TiMo - Japanese Dots - er Lisbeth Ellingsæter. Hurra for deg! Send oss en mail til shop@nestshop.no for å få premien din :-)

Vinneren av luke 5!

14.12.2018

Vinneren av den herlige cardigan fra ByPias - Coziness - er Bente Overland! Hurra for deg! Ta kontakt på shop@nestshop.no for å få sendt premien din :-)

Vinneren av luke 4!

14.12.2018

Bente Svingen er en ekte heldiggris som har vunnet den nydelige Katrin Uri kjolen som lå bak luke nr 4. Ta kontakt på shop@nestshop.no for å få den sendt :-)

Vinneren av luke 3!

13.12.2018

Vinneren av vår kule yogamatte er Peggy Hjelmås. Hurra for deg! Ta kontakt på shop@nestshop.no for å gi adresse osv :-)

Vinneren av luke 2!

12.12.2018

Vinneren av det herlige treet fra Mr Plant er Tone Vik! Hurra for deg! Send oss en mail på shop@nestshop.no med adressen din :-)

Vinneren av luke 1!

11.12.2018

Vinneren av Queen Magic dress i luke nr 1 er Therese Kraft. Hurra for deg og gratulerer så mye! Ta kontakt på shop@nestshop.no for mer info :-)

Dyrisk mix fra Katrin Uri og Continue

05.12.2018

Vi elsker å blande merkene våre. Det er heldigvis sånn at trendene går på tvers av både prisklasser og merker, så det gjør det lett for oss å mixe og matche. I det forblåste Trøndelag har vi satt sammen denne rålekre genseren fra Katrin Uri med skjørtet i leoprint fra Continue. Tilbehør til håret fra Noma og veske fra Beck Söndergaard. Og nettingstrømpene som jeg synes passer til det aller meste. Du finner hele antrekket samlet her