Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-

KJØPSBETINGELSER

1. Avtalen

Les igjennom våre kjøpsbetingelser før du gjennomfører et kjøp hos The Nest Shop, Betingelsene gjelder for nettbutikken. Når du gjennomfører et kjøp hos The Nest Shop godtar du automatisk våre betingelser og det inngåes en bindende avtale mellom The Nest Shop og deg som kunde. Kjøpsbetingelsene kan endre seg og vi anbefaler at du leser igjennom disse hver gang du gjennomfører et kjøp hos The Nest Shop. 

2. Partene

Selger:
Firmaopplysninger
Firmanavn: The Nest Shop AS
Organisasjonsnummer: 916 376 359
Postadresse: Postboks 2901 Torgarden - 7438 Trondheim
Besøksadresse: Slubbenveien 10b - 7037 Trondheim
Telefon : 941 37 740 (mandag-fredag 08-17)
E-post: shop@nestshop.no eller vårt kontaktskjema. 

Kjøper: 
Kjøper er den forbruker som foretar bestillinger, og betegnes som kjøper. 

3. Priser

Alle priser er inkludert merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før endelig bestilling og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som frakt, emballasje m.m. Ved ordre på over 1000,- betaler du ingen ting i frakt, hvis du ønsker varen levert til din nærmeste post i butikk eller postkontor. Du kan også hente din ordre på vårt Showroom i Slubbenveien 10b i Trondheim. Dette er gratis og vi har åpent fra 09-17 hver dag (mandag-fredag). 

Vi tar forbehold om prisendringer og prisfeil på våre produkter.

Merk at tilbud gjelder så langt lageret rekker og innenfor de tidsrammer som det informeres om i vår markedsføring.

Vi tar forbehold om feil i vår lagerbeholdning. Dersom vi mangler noen av varene du har bestilt, vil vi ta kontakt med deg dersom vi har et alternativ, om ikke vil vi kreditere varen(e) vi kan levere og sende resten av bestillingen. 

4. Produkter

Alle størrelsesveiledninger og mål er veiledende og vil naturligvis ikke passe alle. Dersom ditt produkt ikke skulle passe kan ikke The Nest Shop ta ansvar for valg av størrelse. 

5. Betaling

Hos The Nest Shop kan du velge mellom fire trygge betalingsmetoder. 

  • Kortbetaling – benytter man kredittkort eller debetkort ved betaling, trekkes kjøpssummen på kortet samme dag som bestillingen blir gjort.
  • Klarna Faktura med 14 dagers betalingsfrist. Velger du å betale med faktura mottar du faktura på mail når pakken sendes fra oss. Faktura forfaller i løpet av 14 dager.
  • Klarna Delbetaling eller konto, dette ligger som et eget valg i kassen. Faktura sendes til samme mailadresse som er lagt inn med bestillingen.
  • Vipps - du kan også betale med Vipps i vår nettbutikk. Følg anvisningene i kassen. 

Verdt å merke seg ved valg av Klarna faktura/delbetaling:

Man må være fylt 18 år for å handle.

Klarna kan kontaktes på telefon 21 01 89 91 eller på www.klarna.no

6. Ordrebekreftelse

Når du har lagt inn en bestilling i nettbutikken, vil du umiddelbart motta en ordrebekreftelse på mail. Får du ikke det, har ikke bestillingen din gått gjennom. Husk å sjekk søppelposten, da den i enkelte tilfeller kan havne der. Sjekk at alle opplysninger stemmer før du prøver igjen. Skulle problemet dukke opp igjen, tar du kontakt på shop@nestshop.no for å få hjelp. Vi vil normalt svare innen 30 min.

7. Leveringsmetoder

Alle ordrer sendes med Bring. Skulle du ønske en alternativ fraktmetode, ta kontakt med oss på shop@nestshop.no for å avtale nærmere. Det er fri frakt over 1000,-. Alle ordre under 1000,- belastes med 79,-. Frakt på større produkter så som møbler o.l. avtales spesielt. The Nest Shop søker å finne den til enhver tid billigste transportøren.

Består ordren din av varer som både finnes på lager og forhåndsbestillinger, sendes dette samlet når alt er lagerført. Ønsker du likevel å få deler av ordren tilsendt, ta kontakt med oss på shop@nestshop.no

8. Hente på lager

Ordren din kan hentes på lageret i Trondheim. Adressen er Sluppenveien 10 b. Ordrene kan hentes alle hverdager mellom 8-17. Ønsker du å komme på et annet tidspunkt kan det avtales på mail shop@nestshop.no eller telefon 941 37 740

Uavhentede pakker belastes med 450,-. Alle pakker må hentes innen 14 dager for å unngå gebyret

9. Risikoen for varen

Risikoen for varen går over på kjøper når hun, eller hennes representant, har fått varene levert i tråd med punkt 7. Selgeren har ansvaret for varen frem til den er levert til kjøperen.

10. Leveransevilkår

Ditt lokale postkontor er ansvarlig for å sende ut hentemelding. Du kan likevel følge pakken din fra du mottar sporingsnummer på mail/SMS fra The Nest Shop.

11. Uavhentede pakker

Hvis en pakke ikke hentes ut innen hentefristen og returneres til The Nest Shop, vil varens kost krediteres kunden. Har varen i mellomtiden kommet på salg, vil varens nåværende pris krediteres. Uavhentede pakker belastes med et gebyr på kr 450,-. 

12. Bytte

Ønsker du å bytte en vare i en annen, må du på forhånd ta kontakt med oss på shop@nestshop.no for å avtale.  

13. Returer

Det er 14 dagers returrett i The Nest Shop

En retur forutsetter at varen er i sin fulle stand og helt ubrukt. Alle originale merker og prislapper skal henge på plagget. Varer med sminkeflekker, sterk lukt eller er tilskitnet på annen måte vil vi anse produktet som brukt. Undertøy, bikini/badetøy, kosmetikk, smykker, hårpynt, luer, hatter, strømpebukser og andre hygienene- produkter kan dessverre ikke returneres. Eventuelle feilvarer kan vurderes som reklamasjon. Sko skal returneres med original innpakning og emballasje. Vi ber deg om å ikke bruke skoenes original eske som forsendelsesemballasje eller klistre fraktlapper og annet på esken.

I våre pakker med varer til ordinær pris (ikke salgsvarer) ligger det ved en returseddel som du kan benytte (f.o.m 28.05.19). Du vil bli trukket 99,- på ditt returbeløp. Det følger ikke med returseddel hvis du har handlet salgsvarer eller hvis ordren din er betalt med Vipps da vi per i dag ikke har mulighet for å belaste en Vippskonto

Adresse for retur:

The Nest Shop

Postboks 2901 Torgården, 7438 Trondheim

”Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet (jf. Andrerettloven § 6, punkt e). Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skylder uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukeren side (jf. Angrerettloven § 12, punkt a). Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15, første ledd).”

I våre pakker ligger det ved en returseddel som du kan benytte (f.o.m 28.05.19). Du vil bli trukket 99,- på ditt returbeløp. Ordinære varer (ikke salgsvarer)

Vi godtar ikke returer som kommer etter angrefristen. Har du likevel sendt varen i retur etter fristen, vil vi sende den tilbake til deg på din bekostning. 

14. Reklamasjon

Oppdages det en feil eller mangel på varen du har bestilt og fått, skal dette meldes til The Nest Shop innen 3 dager fra mottak. Alle kostnader ifm reklamasjon dekkes av The Nest Shop. Du vil få returseddel til å feste på pakken på mail fra oss. Du vil få pengene for varen returnert eller tilsendt ny vare hvis denne finnes på lager.

15. Kreditering av ordre

Din ordre krediteres mot den betalingsmåten som du har valgt hos oss

Sender du tilbake deler av en ordre, vil du få ny faktura fra Klarna når vi har mottatt returen 

 Angrerettskjema finner du her

Minimumsordre - 250,-

16. Personopplysninger

Personopplysninger vil bli ikke videreformidlet til noen andre parter, men kun brukt til å gjennomføre avtalen med kjøper.

Produktet du valgte er lagt i handlekurven