The Nest Shop
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Salgsbetingelser

Ordrebekreftelse

Når du har lagt inn en bestilling i nettbutikken, vil du umiddelbart motta en ordrebekreftelse på mail. Får du ikke det, har ikke bestillingen din gått gjennom. Sjekk at alle opplysninger stemmer før du prøver igjen. Skulle problemet dukke opp igjen, tar du kontakt på shop@nestshop.no for å få hjelp. Vi vil normalt svare innen 30 min. Så fremt det ikke er en forhåndsbestilling, vil ordren din sendes samme dag eller senest dagen etter (mandag til fredag). 

Frakt

Alle ordrer sendes med Bring. Skulle du ønske en alternativ fraktmetode, ta kontakt med oss på shop@nestshop.no for å avtale nærmere. Det er fri frakt over 1000,-. Alle ordre under 1000,- belastes med 49,-. Frakt på større produkter så som møbler o.l. avtales spesielt. The Nest Shop søker å finne den til enhver tid billigste transportøren.

Består ordren din av varer som både finnes på lager og forhåndsbestillinger, sendes dette samlet når alt er lagerført. Ønsker du likevel å få deler av ordren tilsendt, ta kontakt med oss på shop@nestshop.no

Hente på lager

Ordren din kan hentes på lageret i Trondheim. Adressen er Sluppenveien 10 b. Ordrene kan hentes alle hverdager mellom 8-16. Ønsker du å komme på et annet tidspunkt kan det avtales på mail shop@nestshop.no eller telefon 95904039

Uavhentede pakker belastes med 450,-. Alle pakker må hentes innen 14 dager for å unngå gebyret

Leveransevilkår

Ditt lokale postkontor er ansvarlig for å sende ut hentemelding. Du kan likevel følge pakken din fra du mottar sporingsnummer på mail/SMS fra The Nest Shop.

Uavhentede pakker

Hvis en pakke ikke hentes ut og returneres til The Nest Shop, vil varens kost krediteres kunden. Har varen i mellomtiden kommet på salg, vil varens nåværende pris krediteres. Uavhentede pakker belastes med 450,-. 

Bytte

Ønsker du å bytte en vare i en annen, må du på forhånd ta kontakt med oss på shop@nestshop.no for å avtale.  

Returer

Det er 14 dagers returrett i The Nest Shop

En retur forutsetter at varen er i sin fulle stand og helt ubrukt. Alle originale merker og prislapper skal henge på plagget. Varer med sminkeflekker, sterk lukt eller er tilskitnet på annen måte vil vi anse produktet som brukt. Undertøy, bikini/badetøy, kosmetikk, smykker, hårpynt, luer, hatter og andre hygienene- produkter kan dessverre ikke returneres. Eventuelle feilvarer kan vurderes som reklamasjon. Sko skal returneres med original innpakning og emballasje. Vi ber deg om å ikke bruke skoenes original eske som forsendelsesemballasje eller klistre fraktlapper og annet på esken.

I våre pakker med varer til ordinær pris (ikke salgsvarer) ligger det ved en returseddel som du kan benytte (f.o.m 28.05.19). Du vil bli trukket 99,- på ditt returbeløp. Har du betalt ordren med Vipps, vil du få en faktura på 99,- for returporto da vi per i dag ikke har mulighet for å belaste en Vippskonto

Adresse for retur:

The Nest Shop

Postboks 2901 Torgården, 7438 Trondheim

”Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet (jf. Andrerettloven § 6, punkt e). Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skylder uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukeren side (jf. Angrerettloven § 12, punkt a). Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15, første ledd).”

I våre pakker ligger det ved en returseddel som du kan benytte (f.o.m 28.05.19). Du vil bli trukket 99,- på ditt returbeløp. Ordinære varer (ikke salgsvarer)

Vi godtar ikke returer som kommer etter angrefristen. Har du likevel sendt varen i retur etter fristen, vil vi sende den tilbake til deg på din bekostning. 

 

Reklamasjon

Oppdages det en feil eller mangel på varen du har bestilt og fått, skal dette meldes til The Nest Shop innen 3 dager fra mottak. Alle kostnader ifm reklamasjon dekkes av The Nest Shop. Du vil få returseddel til å feste på pakken på mail fra oss. Du vil få pengene for varen returnert eller tilsendt ny vare hvis denne finnes på lager.

Kreditering av ordre

Din ordre krediteres mot den betalingsmåten som du har valgt hos oss

Sender du tilbake deler av en ordre, vil du få ny faktura fra Klarna når vi har mottatt returen 

 Angrerettskjema finner du her

Minimumsordre - 250,-

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke